Sunday, July 04, 2010

++saya nak handset baru..~!!++




wow!!
sangat teruja untuk mengepost entry arini..x smpai sejam dah 2 entry aku post.
perghh..rajin gila!;p
**sila cari perkataan mengepost dlm kamus sampai jumpe**
--kalo tak jumpe..bawak2 g spital.mungkin ada something tak kena kt mata anda.hikhik--
aku rasa mcm nk beli enset baru la..tp taktau nk beli jenis ape.hurm..
ambuih.mcm ko kaya sangat kn nk beli itu ini.ngan perfume lgi.isk2.
ckup bulan ko makan nasi lauk telur jela jawabye..muahaha..!!
--asal aku tak nyusah orang lain dahla.betul tak??--
td masa kt skola,smpat belek2 enset kawan aku.die pakai enset nokia touch screen model express music yg ade 3G tu.menarik.but aku rasa mcm ade yg tak ckup lg..
hurm.teringin plak nk pakai touch screen..sian ko mekna.ketinggalan dr orang laen.
lantakla...aku lambat ke ape ke..ade aku kesah???
dlu enset aku sangat up to date.asik tukar2 jek ikot peredaran masa.
--dulu slalu dapat adiah nset.aku tanak tp dapat gak.isk.trimass lah--
tp ntah nape ttbe je selera aku kt nset matik.langsung tak minat ngan nset2 model baru.
aku dah tak pdulik langsung pasal hal2 gadget nih.
mungkin sbb aku makin besar kot.bnyak bende lain aku nk fikir.
make up lah..handbag lah...kasut lg...baju...macam2 lah!
so,,baru2 ni ati aku terbukak kembali nk guna enset yg up sket..
tanpa buang masa.aku pon carik model2 enset yg hot2 kt pasaran.
ttbe aku terjumpe model fon LG cookie..


lg cookie

aha...mmg ckup pakej yg aku nak..!yehaa..~heheh.
nk tau pasal kelebihan die..sile review kt sini..
dapat elaun rasa mcm nk sambar satu la.tp kalo ade sape2 yg rela hati nk bagi handset kt i pon..i terima..ahaha.jahat!
juz kidding..
till then..papai~~

No comments:

Post a Comment