Sunday, July 25, 2010

++keje tak siap lagi!!++





nk update tanak..update..tanak update..
ahah.kn dah terupdate.gatal sungguh tangan aku.
dalam masa sebulan kt sekolah...mcm2 keje kena setel.
taktau nk start yg mana dulu.sbb semua keje rasa mcm penting.bukan rasa.tp mmg penting kot..uuu~
i wish i cud do these works in da same time.
tp tangan ade 2 je.kaki pon 2..huhu.nak tanak kena buat slow2 jela.
minggu plak ni minggu last aku kt skolah.
pfft...ade 2 projek tak setel lg.adoiyai..research half way..
keje kt library tak setel lg..then soal selidik aku esok baru nk pas..
selasa sampai khamis plak kena jaga exam OTI..
bile masa nk siapkan keje neh..masa betul2 pack!
mintak2 sempat siap..risau aku..markah beb..:((
final sem kalo bole result mesti nk gempak.(tinggi cite2 aku..ngueheh)
dr mana datangnya kejayaan kalo tak dimulakan ngan angan2.
wah2.sekali lg cikgu husna bg kata2 pujangga.fuiyoo.
bangga mak aku.cess.dah.jgn nk berangan lg.syuh2.
siapkan keje dulu.
see ya..papai~

2 comments: