Saturday, July 10, 2010

++gurls nyte out di secret recipe dan pokwan kopitiam++




salam....selamat memperingati peristiwa israk n mikraj..:))





ahaa...nila kawan2 serumah aku..amacam?cun tak weyh???
nk no fon???buleh...buleh blah..~!;D
kitorg ni dah bertujuh ni since dr zaman foundation lg..
dr dulu tak pernah berpecah smpai skank..
so...campur tolak bahagi darab..taun ni da masuk taun ke 6 aku kenal dorang..:))
alhamdulillah..
segala bentuk cabaran yg datang kitorg berjaya handle dgn baek..~



dsbbkan elaun kitorg baru msuk je(even tak bnyak)
ptg tu cik nuri ada wat request..
die nk ajak semua g makan sesama..
dah lama tak keluar sekali.ouh.bab makan?tak mungki saya akan tolak.aku rasa kawan2 yg laen pon sama.
hehehe.biasala apabila perut memacu dengan lebih laju ke depan..hoho~
so...aku la tukang war2 kannya..so.oleh kerana aku memegang mandat utk memilih tempat mkn..
tanpa membuang masa.aku terus pilih secret recipe.
jom kawan2~~~!!!

sebelah kiri aku ni namanya cik loy...n sebelah kanan aku cik mira.jgn tanya aku nape nama die loy.go and ask her by ur own.




we are besties


sonok dok menggedik kt syahbandar semlm..heheh.tambah2 nampak gedik bila pakai spek mata ni.;p
polka dot babe--cik nuri...n pink babe--cik amy..


pas penat jalan2 kitorg singgah minum kt pokwan kopitiam..paling kanan namanya cik wani..elele...malu2 cik wani dalam pic nih.tehee~

MySpace

ntah bila bole g jalan2 mcmni lagi sesama...sbb pasni masing2 bz siapkan research masing2..
hurm..
n sem ni gak sem terakhir aku bersama kwn2..
mesti rindu gile la saat2 mcmni.tmbah2 bila da msuk kerje then ade keluarga sendiri plak tu.
guys...thanx for being supportive for all diz while..
kita mmg kwn smpai bila2.:))
duhhh...sedih plak..
babai..~

MySpace

3 comments:

  1. bagus2... jgn lost contact je.
    tp xpuas ati laaa, nk kenal ngn yg bju kuning tu? nama sume org kuar,
    tp yg bju kuning xde nama.
    nak tau nama die, tpt tinggal, alamat umah, nk fon, segala2 laa senang cter. bole ke si pengeluar entry ini? sye tringin nk kenal ngn die....

    ***kpd anasir2 luar menyuara isi hati utk potong line aku, nk kne tindakan tatatertib ni. klu brani tunjuk diri ko. jgn dok jd betina blakng tabir dok kaco org. mcm Les_,_,_,_ ***

    ReplyDelete
  2. nk kenal die lebih lg..?kena baca blog saya dr mula smpai abes la..heheh.
    alamatnye tak bitau pon takpe.dah pernah smpai kn?;p

    no fon..lg la...~belum sempat bg dah ada..ahahhaa.


    wow.warning tuh sgt mengancam u...hehe.

    ReplyDelete
  3. Why also is not present?

    ReplyDelete