Saturday, July 17, 2010

P/S::I LOVE U 2..



back to back for more love stories..:))
sambungan dr kisah yg tergantung haritu...
hurm...mcmana nk mula ek..malu2 nih nk taip..;p
ok2...here's da story...


awal2 aku mmg tak sure yg F boleh g ngan aku..
sbbnye kn..aku ni ade satu sifat pelik sket..
always rasa tak confident when it comes to a situation like this..(love or liking someone)
aku rasa mcm aku ni tak layak je nk kawan ngan org mcm dia..
--kinda conventional thinking--


aku selalu tanya dena..yela..die kn antara org yg rapat ngn F kt kolej..sbb dorang satu grup..

"F ni nak ke org mcm aku???aku ni dahla tak cantek...apa pon takdak.."

"babe...hg toksah la dok pikiaq lagu tu...hg kena yakin ngan diri sendiri.."claimed cik dena..

yolah...mmg rasa nk yakinkan diri sendiri..
tp taktau mcmana.
selagi dia tak ckp sendiri yg dia suka kt aku..slagi tu aku assume dat we're just friend...not more than that.full stop.
n masa ni aku tak letak harapan tinggi pon..
sbb aku still teringat kisah dlu2..
sakit sangat.sedih.kecewa.
bukan sbb ditinggalkan..but being betrayed by someone who we love most mmg sgt2 pedih.
kalo bole aku tanak kisah lama berulang lg.
well.umo da makin meningkat.so,,what r u looking for..??
and for what reason kita in a relartionship kalo tak ke arah tu kn?kn?
no more play2..(bak kata phua chu kang)
sama2 la fikirkan..:))


ok.sambung balik.
satu hari aku wat keputusan untuk cite pasal diri aku n keluarga aku.
aku nk die tau aku ni jenis mcamana.
pasni kalo ade pape senang..
aku mmg tak cite pasal ni kt sebarang org.hanya org yg kenal aku dengan rapat je tau.
susah gile awh nk start cite kt die.
dup..dup..dup...
aku pon start bercite..
(masa ni guna YM...tak reti guna skype lg)

aku punyela emo gile masa dok bercerita tuh.
tp.die mmg cool abeslah.i loike!!
tak jadi aku sedih2.mood terus tukar jadi mood happy..:))


F tanya aku...
"awak...saya pelik la..nape awak bole terima saya jadi kawan awak ek?saya mcm pelik la gak kn..sbbnya dena selalu ckp yg awak ni susah sket nk dekat..apa yg ada kt saya yg buat awak nk kawan ngan saya?"
ouh.terserlah kegedikan di situ.ahaha.kamu saja nk perangkap saya ke ape?
gile tricky soalan nih.mcmana aku nk jwb...~uuu~
kalo bole aku nk larik je dr jawab soalan die..


"next question plz..."i replied..

"ala...saya nk tau je...kalo awak tak selesa ngan soalan saya awak bitau la...k.."
elelele...saya tau..kalo saya jwb saya tak selesa nk ckp..how clever la u..buat saya serba salah.see?do i have a choice.??nk tanak terpaksa ckp.hohoho~!gelak keji.;p



akhirnya...aku terpaksa akur dengan menjawab soalan die...

die mmg ada ciri2 yg aku nak selama ni...
aku tak sangka aku akan jumpa dia..
bermula dgn alam maya je..
n berterusan sampai skank..


abes part 2....:))
bersambung lagi nnti...~



sape yg terlepas kisah 1..bole klik kt bawah.

bile la die nk tumbuh rambut mcmni balik ek??hehe.jgn marah...;p

3 comments:

  1. korang nampak sweet sgt..
    hopefully ur relationship will last till da end of time..amin..

    ReplyDelete
  2. what?tak cantik kamu ckp?
    hanya org bute jek yg akan ckp gitu.haha.lol.

    ReplyDelete
  3. anon:tenx~

    cik mimi:lawakla statement tuh...~;p

    ReplyDelete