Saturday, July 17, 2010

++jom set kepala otak sama2++




goodmorning earthlings~:))
hugs...X.oX.o.
dr tengku ismadi a.k.a da motivator ada ckp..
kalo kite nk hari kita sempurna dan semuanya baik2 saja..
bangun pagi je pas subuh tu jgn tido balik..
set dlm kpala otak yg arini semuanya akan jadi baik.
plus...orang yg tak tido pas subuh akan dimurahkan rezekinya..
aku nk dua2!yeay!

so.mcm bese..kul 6 aku dh bangun..
nk kejut awang kendondang yg sorang tuh bangun g keje.hikhikhik.;p
mengamuk die nnti kang sbb kasik nama mcmnih.
cumel what?
pg2 td pas solat subuh jek terus aku set mood aku.
--cik husna.sila kamu ceria2 arini--
kite tengok la smpai tengah mlm kang.bertahan ke tak mood aku.hehe.

MySpace

time masak pgi td pon aku dok senyum jek.poyo!
padahal tangan dah menggigil2 kacau bihun yg penuh sebelanga tuh.haha.
almaklumlah.tangan aku ni tak ckup isi.tulang kering ja.;p
tp gagah lg ok.
actually pg td aku masak bihun goreng sbb roomate aku mintak tolong...
die nk bawak g picnic ngan students kt air terjun sekayu.
hehe.aku masak takdela sedap mana.but bole kalo stakat untuk dimakan.




nk sarapan pg ni..but sorang2 plak..takde feel lah nk mkn:((
MySpace

yg laen masih lg beradu.
penat mungkin.takpela..takmo kacao..:))
biar cik tenet yg teman aku..
trimass ye cik tenet...~

No comments:

Post a Comment