Wednesday, July 07, 2010

++bila hayat almariku sudah sampai ke penghujung++




adalah normal bagi student yg duduk umah sewe pakai wardrobe yg ada sarung kt luar tuh..
n besi2 kt dlm as rangka tu kita yg kena pasang sendiri.
seingat aku..aku beli wardrobe tu taun lepas.
tup2,,masuk je sem baru n juga merupakan sem last almari aku dah mcm rupe ape dah.
sengal laa..~~
bole plak la mende alah tu berlobang sana sini.hins.
MySpace
padahal kalo aku ni ala2 wanita melayu terakhir.bha ha ha.pitam jap*
ok.cukup.jangan nk mengada pitam lebih2.lempang kang.
MySpace

tp kain yg jd cover tu bile sentuh jek,,,terus merekah..fuh,angker siot.
maybe sbb terlalu kering n tegang.so,almari aku tu tunggu masa je nk kena buang.
nk diikotkan baju aku takdela banyak mana pon.
agak2la nk rosak kn.ni dah final sem.nk abes blaja da pon.ngok ngek la ko cik wardobe.

almari ni masih cantek lg sbb yg ni bukan almari aku.haha.aku punye mmg dah jahanam.
kredit kpd atok google utk pic almari nih.

ada satu hari tu...cik ika nk pinjam baju aku..
bole plak die intai baju2 aku kt dlm almari tu kot celah2 lobang yg terkoyak tuh...
very da ampess..wakakaka..
aku ckp kt die..


"wei,,taula almari aku dah berlobang sana sini...bole plak ko main intai2 kt celah lobang yg koyak tu nk pilih baju..sengal sungguh.hoho"

hahaha.u have no idea mcmana keadaan almari aku skank ni..
even luar da buruk.but dalam still tersusun rapi ok.;p
ibarat umah setinggan yg luar mcm nk roboh but dlm mcm kondo beb.tehee~
dua hari lepas.g jalan2 ngan budak2 umah.
so ade lalu kt kedai perabot..
ttbe aku nmpak ade satu wardrobe nih..mmg cantek gile lahhh i tell u...
aku ckpla kt budak2 ni.



"aku rasa..aku nk beli la almari mcmtu.cantek.senang nk susun baju2 aku"

"hello...cik mek..ko kt sini pon tinggal satu sem je lg.ade hati nk beli almari mcmtu...senang2 ko beli nnti ko tido jela dlm tu sekali...ahaa..kn almari tu besar..ngan ko2 sekali muat...ahahaha~!"


lutut.sangat tak membantu ok.
ttbe baru teringat.bilik aku ni dahla didiami oleh 4 org makhluk yg bole dilihat dengan mata kasar.
kalo aku beli kang.kompem makan ruang lebih.
heheheh.
so.lupakan niat jap.
petang ni aku nk g survey almari baru.
yg sesuai dengan keluasan bilik n muat2 untuk baju aku.
harap korang bersabar ye,nantikan kehadiran almari baruku!!
kompem tak berkelip mata korang tengok.blink2~!!

MySpace

No comments:

Post a Comment