Friday, July 16, 2010

++aku reject kedai tu.tak sedap!!++





hello semua...~
arini cik husna agak frust ye adik2 n abang2 sekalian..
ye.frust sbb makanan yg di order tak sesedap yg diharapkan.
arini dahla penat2 pose.
keluar g mkn pon pas baca yassin..
mmg dh lewat.perut pon masa ni dah menggeletar kelaparan.:((
MySpace

aku tanak sebut kedai mkn tu kt sini.sbb takot tutup rezeki org plak kn.
tunggu makanan mmg lama gile..smpaikan aku pon mcm nk hilang sabar.
1st time aku g sini aku bengang gak.
sbb ade sorang waiter tu serve makanan dengan kuku yg panjang n hitam plak tu!!
geli dow.yecks!mcmni nk keje kt kedai mkn?huh.reject!
MySpace

tp sbb aku dah lama tak g kdai ni mungkin ade perubahan dr segi mknan n servis kot.
kwn aku ckp baru2 ni die g kedai ni mkanan die sedap.
malangnya seribu kali malang..kdai ni ttap teruk mcm dulu.takde perubahan.
nk dekat sejam tunggu makanan baru smpai.
aku order ns goreng pataya mlm ni dengan harapan nk mkn smpai abes.
yela.penat pose kn.




tp.pas makan sesudu dua..niat aku terbantut.
hisk...tak sedapla plak mknan ni.tak berbaloi sungguh aku tunggu lama2.
--mungkin org kedai lama sangat nk kumpul taya smpai 4 bijik.yela.nama pon nasi goreng pataya kn--
kwn aku ckp die nmpak tukang masak tu juz balut ns goreng lama ngn telur je.itu yg buat nasi mcm panas.
luar mmg panas.sbb telur baru masak.tp dlm sejuk.ampesss~
cincai nau ko masak weyh.
langsung tak jaga pelanggan.rasa mcm nk sound je kt tukang masak tu.grrr...geram weyh..~
sib baek ade sket lg kesabaran aku neh.kalo tak mmg dh kena smbur dah.huh!
pasni kalo ade sape2 nk ajak aku g kdai ni jgn harapla aku nk ikot.
mintak mahapla...kedai tu mmg dah out of list.
bye.salam~



2 comments:

  1. psst! area mana kedai tu..hehe

    ReplyDelete
  2. kt area gong badak,kuala terengganu..kedai tu mula ngn huruf Z..hehehe.

    ReplyDelete