Monday, July 12, 2010

++saya tak sembunyi ape2 pon..saya jelez je..++





salam...~
kangen bangat sama dia..huhuhu.
arini my dear lapor diri untuk hari pertama kt spital p********...
mesti nervous kn..uhu.
aku nk masuk sekolah g praktikum utk kali pertama pon da cuak.ni apetah lg g sorang2 kn.
takpe.die laki.he knows best.
**apesal aku ckp mcm skema ntah..hareemmmm.hohoh~**
neway..all da best..be a good doctor ok??:))

teringat plak pasal semlm..ntah pape aku buat semlm..
aku bukak my fs sbb saje2 nk tinjau2 fs aku.ape dah jadik.dah beranak pinak ke..ape ke..manela tau kn..
but.all of sudden,,bende lain plak aku jumpe...
bila aku tengok je bende tu aku jadik mcm hangin satu badan.dusyh2.rasa nk tumbuk2 punching bag jek masa tuh.

MySpace

-sentap i taw-

wuaa~!mcm nk jerit kuat2!



tp mcm bese.aku hangin2 pon kejap jek.tak smpai 10 minit.pastu ok balik~~tehee~
tanpa buang masa aku terus delete akaun fs aku.
malas nk fikir2 dah weyh..
kang kalo bukak lg..sakit ati...kn?kn?
bek buang terus.puas hati den...muahahaha..~
--gelak org meroyan--
pas da delete tu.ttbe baru aku teringat.laaa...bende tu kn cite lama..pehal plak aku nk sentap2 kn??
aku try nk bukak balik fs...unfortunately dah tak boleh.deymmm~~!!
hohoho...kn.sape yg rugi..sendiri gak..!padanmukakomekna.


MySpace

dsbbkan aku delete fs aku secara ttbe...bende tu membuatkan ehem2 rasa curious gile.
die ingat aku nk hide something..
terus die msg aku.
"nape shut off fs awak?"

"takde ape.saje je..." ckp ala majok2 ngade..huhu.(padahal die taktau pon aku majuk.bha ha ha)
aww~gelimat plak rasa..;p

"r u hiding something from me??"

"of course nope"

"abes...nape padam akaun fs?"

mak aih..pakcik ni da start nada serius die.seram plak aku.hohoho.

then bila ingat2 balik.aku gelak sorang2..nk sembunyik mende apela kn..takde ape nk selindung2 pon..konsep aku..terus terang..b4 aku kawan ngan die pon aku dah maklumkan awal2..aku ni mcmana..keluarga aku...n mcm2la...

terus aku call die..
aku tanya ape yg die fikir skank ni?n he answered...
"i feel curious..sbb ttbe je cancel account mcmtu jek.."


"ala..fb kn ade...buat ape nk guna fs.so delete jela...tp takde kena mengena ngan sama nama bapak ok."
puas aku terang kt die...sbb takkan aku nk bitau yg aku padam fs sbb aku jeles kt die???kn??
of coursela tak...muahaha!
malu kot beb.pempwan pon ade ego gak which is tak elok untuk diamalkan.hehehe.
so..die pon mcm penat dok tanya sbb ape aku buat mcmtu..
nak tanak terpaksa bitau gak.eee...~~~~~~~tak bestnye.!
tp b4 tu aku pesan kt die..jgn gelak.sbb reasonnya sounds stupid.hoho.
slow2 aku ckp kt die..npe jd mcmtu...
arghhh...~tidakkk.....nape kena bitau gak.ampess...huhu.
pas ckap ngan die...terus aku malu sorang2...sumpah aku malu sgt2!mcm takde hidung je rasanya.
budusy2...by right mesti die suke sorang2 kt sana.tak pon gelakkan aku kaw2 punye..
sbb tindakan bodoh aku.siot jek...hisk..~

pas die puas ati ngn penerangan aku.so..aku pon rasa sangat2 lega.sib baek die tak marah.thanx hunny...
im so sorry for making u doubtful instead of feeling curious.
takde niat ok.:))

ending of da story..everything is back to normal.
kalo tak mcm janggal plak nk ngadap situation mcm sebelum tu.ahahha.
tobat aku tak buat mcmtu dah weyh.malu jek nnti..;p

MySpace


4 comments:

  1. bagos...tobat awal2...Jangan paranoid ok...Sume akan ok...cayelah mek na...tak gitu Pok Fakhry (pok yie la...best..wakaka)?..hahaha

    ReplyDelete
  2. tulaa~
    insyaAllah..mintak2 la berkat doa kawan2 aku.ehe..thanx zul.

    ReplyDelete
  3. punye pandai meng-ayat...akhir nye die terpaksa akur n berterus terang. dan...****gelak pelan2 sbb nk jge ati si dia**** tp skang dh stat bz...damn, blk umah jam 10pm. tdo jam 11pm, bgn jam 6... perjalanan ke spital...aduhai, bercinta dom kete...45-50min. my life now belongs to my mum, awak n her, my new hospital. ***sumer pompuan ni***

    ReplyDelete
  4. spital tu perempuan gak eh??kim salam kt die k??peace~

    ReplyDelete