Sunday, July 04, 2010

++orang gila dengan perfumenya++





aku semakin gila dengan perfume..!!
pasal perfume jek aku bole gila..~hoho..
meraban je aku ni..padahal terbalik kan ayat tu sama ja maknanya..still gilakan perfume..hehe.
sebelum ni takdela minat sangat...stakat beli untuk keperluan diri..
skank ni rasa mcm nk wat koleksi plak..
bau yg aku paling suka skank ni...from salvatore ferragamo--HEAVEN..
bau die sangat2 sweet ok...ceceh..puji perfume sendirik nampak..tehee~
sape2 yg nk cuba bole la tengok pic neh..


ni perfume yg aku guna skank ni...~



VERA WANG--PRINCESS pon boleh tahan gak sedap....tp ape yg aku aim skank ni...perfume BURBERRY-LONDON...aritu dah nk beli dah...but aku fikir..kang ade yg makan maggie tiap2 hari sbb duit abes beli perfume..hehe.so,takpe.simpan niat kumpul dulu..



comel kn botol die???siap pnutup ala2 crown gitu...;))





aha...yg ni kalo dapat mmg best...ter bau2 lagi wangi perfume ni...tp price die agak mahal gak..so tak jadik beli haritu..hurmm..oh.kempunan...terpaksa telan air liur dalam2..~:((


No comments:

Post a Comment