Tuesday, July 06, 2010

++im so happy to meet them again++




salam~
sangat happy arini sbb boleh jumpa anak2 murid tercinta...
dpt masuk kelas 5IA2 neh umpama ubat kpd rindu aku kt dorang..
ade2 je cerita dorang smpaikan spanjang 3 bulan aku tinggalkan skola tu.
n ade gak salah sorang murid aku yg berpindah ke kelantan.tak cukup plak korum arini.:((
tp takpe.tengok anak2 murid aku ceria n happy dah ckup untuk buat aku bersemangat mengajar.

MySpace

i was informed dat today is mat's birthday...engku muhammad najmuddin..
sbb nama die pnjang sangat.so org panggil die mat je.
makin kurus plak aku tengok budak ni.
sebelum ni nampak gak chubby die tuh. he seems to be more well-behaved recently...
since da day they threw a farewell party for me..i can see dat my precious students are growing up maturely..
so.aku panggil mat ke depan to wish him happy birthday.
he started to cry..maybe rasa terharu kot.
ramai2 nyanyi lagi birthday kt dia..
hehehe.
few months back.. i could feel dat he didn't like me at all..ade2 je yg die nk bangkang setiap kali aku bg arahan dlm kelas.
but berkat kesabaran...he changes slowly..
well,,bukan senang nak buat budak suka kt kita..
yg penting dalam setiap apa yg kita lakukan.kita kena buat ngan ikhlas..
nawaitu tu kena lillahita'ala..


*memperkenalkan..ni la mat...hehe*


aku bersyukur sangat sbb nampak perubahan kt anak2 murid aku.
harap2 dorang ni membesar mnjadi seorang yg berguna.
insyaAllah..~
sebagai seorang cikgu..aku sentiasa doakan yg terbaik untuk mereka..amiiin~:))

MySpace





No comments:

Post a Comment