Thursday, January 06, 2011

++ada masa 6 bulan je lagi..:((++

im really scared to death after getting this bad news from encik ilebiu..

semalam punya conversation::

him::sayang..saya mimpi pasal awak semalam..

me::huh.mimpi pasal ape b?(matik2 ingat mimpi romantik bagai..baru nak perasan2 sendiri.hihi)

him::takde ape pon sebenarnya..mimpi ngarut2 jek..(lagi menguatkan perasaan perasan)

me::laa..cakap je..ngarut ke ape ke..tak kisah..ha.cakapla..(tone ngada2 nak tau jugak)

him::erm.saya mimpi dena call saya..then dia bitau awak masuk spital n kena tahan dalam ward..

me::(gulp!!)haaaaaa???pasal ape b?
--padan muka ko..beriya sangat nak tau..hanik..sekali dapat terus sentap..--

him::awak ada leukemia..then paling saya terkejut awak cuma ada masa 6 bulan je lagi..hurm...(big sigh)

me::ya Allah..nauzubillah...mintak2 dijauhkan dari benda2 buruk n musibah..tawakkaltu alallah~

him::tula..saya punya terkejut sampai saya terjaga dari tido..dengar bunyik phone call awak sekali je terus angkat..sebab tu kalo awak perasan suara saya macam bukan baru bangun tido pagi tadi..

me::yeke..patutla fresh semacam jek masa saya kejut..mimpi buruk rupanya..(dalam hati risau kalo benda tu betul2 jadik)

him::hurm..sayang janganla risau k..mimpi je..kadang2 mimpi tu mainan tido..(istighfar banyak2)
saya doa sangat mintak hubungan kita berpanjangan n berkekalan bukan setakat 6 bulan but more than 600 years..sayang awak..:)

haisyh..napela mimpi macamtu..dahla bulan lepas adik aku mimpi pasal gigi patah..:(( manela aku tak risau n cuak kan??haruslah rasa tak sedap ati kalo dengar cerita2 macamtu.pas hung up call with him aku terus google carik pasal leukemia symptoms, causes n macam2 lagila..huhu.apa2 pon..benda2 macam ni betul2 menginsafkan aku..dan lebih mengingatkan aku padaNya..:))

then..encik ilebiu ada cakap..kalo bole rajin2 buat check up kat spital sebab kalo ada apa2 senang boleh kesan dari awal..tulah..thinking of going to da hospital n ask for my friend's help..dia doktor so senang mintak tolong..
 
 


9 comments:

  1. insyaALLAH...
    xde pape tu cyg...
    mainan tido...
    mayb 'ward' tu symbolic nk jd wife da kot lg 6bln...:)

    ReplyDelete
  2. jgn risau lah chekgu husna,
    insyallah xde pape,
    mainan tdo je tuhh,
    btw u both swet :)

    ReplyDelete
  3. ana::harap2 macamtula...sbb malam before tu kitorang dok sembang2 pasal anak jirn yg baru meninggal sbb kanser..tu yg dia terbawak2 sampai mimpi.:))

    chikova::tula.dh ok sikit mih..i hope so..~:)
    thanx darl~

    ReplyDelete
  4. mek Na..ko mmg kene check up. Melantak banyak..tp tetap kurus kering...wakakaka

    ReplyDelete
  5. kuang hasam.aku ni high-metabolism la..aku melantak macamana pon susah nak naik.huhu.takpe2..pasni aku pakai baju bsar dr saiz aku..so.takdela nampak kurus kan?

    ReplyDelete
  6. Dulu ko tembam. Pasai pa? aku pon gelak besar tgok pic ko zaman dulu2. Sejak kenal doktor tu... Ko dh macam kene ape ntah...hihihi

    ReplyDelete
  7. huahua,,sejak aku jumpa incik doktor tu aku jadik kenyang tengok muka dia.erk?no lah..sejak masuk degree 2nd year bdan aku turun mendadak..aku pon taktau nape..huhu.

    ReplyDelete
  8. mek na cuak gler... bretabah2 kurus laa die. hahaha...
    well, i still love u. X.O.X.O
    miss u

    ReplyDelete
  9. drfakhry::hahaha.semuanya gara2 kamu~!!!tapi bab kurus tu sejak azali kot..(muntah)

    p/s::love u b..:))

    ReplyDelete