Tuesday, January 11, 2011

++mimpi yang seolah-olah bawa maksud..bad feeling..:((--


entah kenapa kebelakangan ni kan,asik rasa tak sedap hati je.memang la tak baik kalo kita fikir bukan2.tapi banyak sangat dah SIGNS menunjukkan yang something is going to happen.but what is it?what da 'something' looks like?sentiasa berdoa agar keluarga..orang2 tersayang terpelihara oleh-Nya.


1.aku ada ceritakan pasal adik aku mimpi gigi patah.

2. encik ilebiu plak mimpi aku sakit leukemia n only have 6 months to live on.

3. bapak aku plak mimpi bukan2 semalam.mimpi kena tahan polis.taktau plak sebab ape dia kena tahan.

sesetengah orang mungkin beranggapan yang mimpi tu semua stok mengarut..tapi macamana kalo aku kata ayah aku ni jarang mimpi?memang sangat2 jarang.last dia mimpi pun lebih belasan tahun dahulu..tu pon dia mimpi ayah dia sakit n meninggal.secara kebetulan.arwah tokwan memang sakit n then meninggal. teringat plak cik maria elena pernah cakap kat dalam one of her entries pasal kita kena percaya instinct atau kata hati sendiri..Ya Allah..permudahkan segala urusan hamba-Mu di muka bumi ini..jauhkanlah segala malapetaka dan musibah dari keluarga ku..peliharakanlah kami Ya Allah~amiinnn...

3 comments:

  1. mimpi kadang2 mainan tidur sahaja. kadang2 kurnia dari Allah untuk memberi hint kepada sesuatu perkara. Tapi, kita ada senjata yang kuat. Iaitu DOA...berdoa lah mek Na.

    ReplyDelete
  2. mmg mainan tido..kalo mimpi+naluri hati?huhu.nauzubillah..mintak simpang la dr jd benda bukan2..thanx zul..:)

    ReplyDelete
  3. insyaALLAH xde pape...
    doa byk2 deh...
    insyaALLAH...
    bese laa tu darah manis...:)

    ReplyDelete