Monday, January 10, 2011

++tekaan mengena..hehe.sorry mak..++


yay!!tekaan mengena bila hafiz menang untuk kategori vokal terbaik sebab masa dia nyanyi tadi pon aku dah meremang bulu roma..terbaik ah.!!adira plak bukan tak bagus.but.tadi persembahan dia biasa2 ja..nothing special.make up pon kureng sikit..lagi cantik make-up dia time saringan peringkat separuh akhir.apa2 pon kena ingat, she is a new comer in this industry n she needs to do more exploration to find da X-FACTOR..:))


drama king pon seperti yang dijangka menang gak..even tempat kedua..n surprisingly anna raffali menang juara lagu ke 25..memang aku tak sangka weyh.i thought da title wud go to black dengan lagunya sofea jane or faizal tahir..but rezeki masing2 lah kan?makan besar la cik anna raffali pasni.

nak tau apa yang paling aku suka??
kan dari awal lagi mak aku sangat2 minat ngan shahir..n ramal shahir boleh menang AJL kali ni..but after shahir buat persembahan mak aku terus diam..ahahaha.sebab memang obviously persembahan dia kureng..dahla ada perempuan dok bebel2 time dia nyanyi.sangat2 distracting ok.huhu.sian mak aku.hampa lagi kecewa.hahaha.i loike..every season of AJL..kami akan lawan tekaan sape yang mengena..memang sah takde keje anak beranak nih.huahua.

korang jangan main2 ngan mak aku.dia ni arif sangat dengan dunia hiburan.sebut la penyanyi mana yang dia tak kenal..pelakon mana yang dia tak tau..semua dia kenal kot..haha.mak.sorrylah bocorkan rahsia..back to yesteryears..dulu mak nak jadik penyanyi when she was a teenager.hikhikhik.tapi tak kesampaian sebab dia kena kawin ngan encik ayah atas family arrangement...then somehow they manage to live happily..salute!!
dah nama pon minat kan..even dah kawin n ada anak berderet sekalipon minat dia tak pernah hilang..n turun ke generasi bawah dia..sape lagi kalo bukan aku n my bro..:))
 
dat's all for today..
goodnyte everybody..
mmuah!!

No comments:

Post a Comment