Thursday, January 27, 2011

++masih lagi menjadi tanda tanya..++



bila tengok kawan2 update kat fesbuk, ramai yang dapat posting kat tempat yang kitorang mintak masa isi borang dulu..n kat sini aku nak ucap tahniah kat dorang tu terutama my bestie cik nuri sebab dapat posting melaka...dekat ngan rumah.bolehlah pakai inspira pasni as she dreamed before.hohohoho.that means, there's still have a little hope for me to be posted in perlis..ya.aku mintak posting kat perlis aritu..nampak agak susah kan?sebab perlis tu nampak kecik..nak ke terima cikgu ramai2 kat sana.hurm..Ya Allah..permudahkanlah urusan postingku..huhu.sebab bila makin lambat dapat tau makin nervous aku dibuatnya..
 i've been trying so hard since early in da morning just to call primary school department of putrajaya.tp line terlalu sibuk sampai susah nak tembus.last2 masuk voice call.huhu.sedih..:((


i told mr ilebiu bout this posting thingy last nite..but he seemed to be so busy doing his work..after working hours, he went to play basketball with his friends..laundering his dirty cloths after that n going to da surau to perform his isya' prayer..bab2 solat tu memang aku sokong sangat2..duduk berteleku lama2 kat sana pon takpe..i like..tapiiiiii.....pas balik dari surau..few hours later baru dia nak text aku.tu pon aku mesej dia dulu..tanya dia buat apa n mintak dia doakan aku..sounds mengada-ngada bukan??i have reasons for doing this..kalo bole time2 genting macamni aku nak ada someone yang aku sayang untuk tenangkan hati aku besides my family..but nak buat macamana kan??orang dah sibuk malas lah kacau.baik duduk diam2 n layan kucing..*dahla muka baru kena cakar kucing.ampess T__T*


biarlah dapat mana2 sekalipon...janji boleh berbakti kat anak2 bangsa..cecewah.ayat bajet nak jadi next menteri pelajaran je.hahaha.kalo dah ada rezeki tu tak ke mana..akhir kata saya bangga menjadi guru (sambil angkat tangan gaya tunku abdul rahman)!!!!:D

2 comments:

  1. sooner babe... manis rasanya perasaan itu bila menanti lama2..trust me.. hati akan rase berbung2 then nk jerit,"wehh duniaa! aku dh nk posting!" ur time will come..:D keep doa okayy

    ReplyDelete
  2. ahahaha.i like ur comment..kalo ada button like mmg dah lama click.hehe.thanx for da spirit dear..:))

    ReplyDelete