Sunday, January 09, 2011

++AJL 25 yaw!!++


malam ni jangan ada sape yang kacau aku..i need to focus.
even encik ilebiu call sekali pon aku kena hold dulu.sebab...hehe.aku nak tengok AJL yaw!!oh.maafkan i yek b sebab terpaksa menduakan u dengan rancangan feveret i.hihiks;p

setelah sekian lama..boleh jugak layan AJL kat rumah..before diz terpaksa tengok kat asrama jek..yela,buat awal2 tahun kan.kompem2 aku dah kena balik asrama time tu..kalo aku kat hostel kan ,dari petang2 lagi aku dah letak bantal not so busuk sebagai tanda chopppp!!kalo ada nampak bantal belang2 warna merah hitam tu maknanya aku punyala tuh.makan hati la sape2 yang nak duduk depan tapi tak dapat.muahahah!!*gelak keji* dek kerana gilakan AJL pernah sekali tu aku siap jadik spiderman ngan cik nuri betulkan aerial tv kat atas rumah warden asrama semata-mata nak tengok AJL dengan lebih jelas n terang..kalo tak kitorang macam sakit mata sangat tengok tv berbintat2..kadang2 ada warna..kadang2 hitam putih..macam2 dugaanla.

my favourite artist....emphh..

definitely adira n hafiz AF..sebab vocal dorang power dowh.lagi drama king pon macam boleh menang jek.entahla..
but my mum seems to support shahir..boo~!!!hahahaha.
we'll see..who is going to win da title of 'JUARA LAGU'

--credit to google for this pic--

No comments:

Post a Comment