Sunday, January 02, 2011

++sandwich kasih sayang.++


message sent
 
delivered to 012*******

apesal diam je takde respon nih?ish..takkan sidai baju 2 jam kot..so aku send message yang seterusnya..

"salam..b,awak dapat tak message tadi?"

"dapat sayang...awak cakap awak ngah makan kan?sebab tu saya tanak kaco awak"

"yeke...perasan tak saya bagi apa tadi?

"bagi ape?"owh..gambar sandwich tu eh..dapat2..nape?"

oh.ni mesti kes tak perasan nih..khusyuk sangat tengok muvee kat laptop dia agaknya.

"awak bukak balik message tadi then nanti text saya k?"

"ok sayang.."

tetiba terus dia call...

"hahahahahah!!!!!!sayang!!macamana saya boleh tak perasan..saya ingatkan pic sandwich telur biasa ja..rupa2 nya siap ada tulisan kat atas tu.sorry...heip.makan pon sempat lagi buat macamtu eh.."

"hikhikhik..besela..kat mana2 sekalipon kalo teringat mesti ada2 je idea..heheh."


ni la sandwich yang aku send gambar kat dia..hihihi.malu aih.

2 comments: