Wednesday, January 19, 2011

++hantu milo berkeliaran++



arini seharian duduk rumah tak buat pape..siang tido ngan kucing2 aku...sekor kat atas kepala.sekor lagi kat hujung kaki.silap2 haribulan makan penendang free jek.muahahah.*dah kena kot rasanya* tapi kucing aku masing2 berjiwa kental lagi kebal.sebab tu dorang sambung tido ibarat tak kena apa2.haha.

hye.nama saya rain. mahukan bulu yang berkilat seperti saya?gunalah shampoo aloevera jenama frieskies.hehe

tajuk entry macam seram jek kan.padahal tak seram langsung.takde kena mengena ngan real ghost pon amcam cite hantu kopek ke ape ke.takde ok.sebab hantu yang dimaksudkan dalam entry ni adalah AKU.nguehehehe.
skank ni minat aku terhadap minuman dah berpatah balik kepada milo kosong without susu n gula.kalo tak asik dok tibai air kopi 3 in 1 setiap masa sampai naik muak aku dibuatnya..selamat tinggal ALI CAFE...no more fingers sign.;p
kesan banyak minum kopi.aku jadik makin blurr...pending..buat kerja pon slow macam menatang yang nama dia sloath..n yang paling aku perasan aku jadik susah nak tido malam..bertambah besar la kantung mata aku (eye bag) bila dah jadi macamtu,waktu siang rupa aku dah jadik macam zombie.cantik lagi rupa zombie kampung pisang.ngantuk je kejenya.bab menguap takyah cakaplah.beratus puluh juta kali terutama time tenghari.nasib time lunch aku makan tanpa ada rasa mengantuk.siap boleh makan lebih dari sepinggan.adakah ini pon berpunca daripada penangan kopi??--salahkan kopi plak.padahal selera makan memang menggunung macam bela anak jin jek.muahaha!--


memang kat rumah since dari kecik lagi dah dibiasakan dengan air milo kosong. ingat lagi.pas bangun tido siang waktu sekolah rendah, mak mesti bancuh air dalam mangkuk untuk aku n along. then mak patah2 kan biskut jacob dalam mangkuk milo tu..pergh..memang nikmat lah makan macamtu..tabiat tu terikot-ikot sampai skank ni.cuma takdelah mangkuk2 kan..masing2 dah besar.just celup biskut dalam mug.

vongoks!!!aku search 'MILO' kat google. tapi keluar muka mamat yang berlakon cite heroes a.k.a milo ventigmilia.DAYYUMM!




ni baru milo yang betul.minum milo anda jadi sihat dan kuat!!



 hasilnya minum milo::signboard sebesar ni boleh angkat cenggitu je.muahahah.

ok.fine.dah merepek terlalu jauh ni..harus tune semula kepala otak yang rosak teruk disebabkan minum kopi yang banyak.hahahah.babai~see u..assalamualaikum!

4 comments: