Thursday, January 06, 2011

++maria elena??siapa tu??yang pasti dia bukan maria ozawa++


salam semua..
oh ya.berkenaan dengan title entry kali ni aku rasa some of u might've been heard of diz name..mungkin da lama tau pasal dia..but aku baru kenal dia for about...err...semalam.ye kawan2 baru je semalam.huhuhu.aku rasa macam ketinggalan zaman weyh..!!i shud have known her long before.ciss.
bagi sesapa yang taktau pasal dia ni..korang memang nak kena jentik hidung laju2.haha.rugi babe tak kenal hot blogger yang bernama MARIA ELENA ZARUL...:))
yes..she is dat beautiful maria yang si mawi dok nyanyi2 dulu.oh.sila jangan kembang..tehee~

cik elena..kite mintak izin letak ur pic kat sini ye..hikhikhik.
 
--dia memang stylo~--
sebelum ni aku memang tak pernah nak suggest mana2 blog yang aku baca dalam mana2 entry yang aku pernah buat..sebabnya?bukan blog yang aku baca tu tak menarik..all of them are good but diz one is super menarik yang membuatkan aku tertarik untuk buat entry khas.ops.ada REDUNDANT word plak.hihi. semalaman aku dok gelak sorang2 sampaikan mak aku nak g dapur minum air kol 2am pon dengar aku gelak macam orang gilak...last2 sekali aku dengar suara ni..

"husnaaa!!!hang buat apa tak tidoq lagi neh..?tengah2 malam jangan dok memekak lah..p tidoq~!!!

err..baik cik puan veto.eh.silap2..baik mak..heheh.*giggling*
 
sampai aku tido semalam pon dok senyum sendiri pasal teringat video2 lawak dia.
can u see?betapa blog dia mempengaruhi aku??
 

give a try n have a visit to her blog..

jom pakat2 serbu dia kat SINI..
adios amigoss!!!

kat kaki ada nota::
aku tengok orang lain pakai shawl lawa2 jek..asal aku pakai jadi macam lawak ea?tak fahamla..huhu.

2 comments: