Saturday, January 08, 2011

++best ke bertunang??++


regarding to da title above..my answer wud definitely be like dis..

"ok je.ala..macam korang tengok orang lain bercouple..macamtu lah..hehe.cuma title jela lain kot.."

cool tak jawapan aku?--sila tekan button like jika anda suka (kalo korang jumpa button tu lah)--

setiap kali aku bangun tido kan..bila terpandang bekas cincin atas meja solek..
"ouh.dah bertunang rupanya aku ni.."
kadang2 rasa macam terlupa pon ada.ahahaha.n rasa biasa jek.so peliks kan?
da reason is..daripada awal aku dah anggap encik ilebiu is someone special..even if da status changed skalipon gelaran special tu tetap takkan berubah..do u get what i mean?
so i feel just fine with it..

seriously skank ni pon aku still macam tak percaya peringkat hubungan kami akan pergi sampai ke tahap ni..
it happened so fast u know like u guys couldn't hardly imagine of..like pejam celik dah siap semuanya.tehee~


i'll start focusing on our wee day right after i officially become a teacher..insyaAllah..kalo tak salah information..posting bulan 2 or 3 nanti kot..so.doa2 kan lah ye..cepat posting..cepat sikit kumpul duit..heheh.

kat kaki ada nota::
kepada sesapa yang pernah terasa dengan aku before this..aku minta maaf sangat2..kadang2 kita alpa dan lalai dengan apa yang kita buat sehinggakan kita tak sedar yang kita dah menyinggung perasaan orang lain..begitu juga sebaliknya..aku manusia biasa yang tak terlepas dari melakukan salah dan silap seperti kalian..doakan kebahagiaan aku sebagaimana aku doakan kalian..itu yang sebaiknya..no hurtbutt ok.peace~:D


4 comments:

  1. eleleh...xpercaya la konon. Tu ayat gatai tu...hihihi

    ReplyDelete
  2. gatai tu al sedia maklum dah..hahahhaa.tp seyes aku mcm x caya til now..;p

    ReplyDelete
  3. hahaha. cm best je h tunang! :D

    ReplyDelete