Saturday, January 08, 2011

++what???dapat award lagi?!!++


mencikla..skank ni nak copy mana2 gambar masuk dalam entry tak bole simply letak macamtu jek..i have to save dulu..then baru upload..tak banyak keje ke macamtu??aisyh~*mengomel sorang2*

gosok mata kiri..gosok mata kanan...menguap sekali lalu..
what??jeez~aku dapat award la bai..hahaha.i loike!
oh ya.a million thanx goes to cik natrah a.k.a cik puan netty sebab ngah mamai2 bangun tido tadi on laptop pastu tetiba plak ada orang kasik AWARD..terus mata aku celik besar...(alah..kalo dah besar tu takde makna ko nak kecoh mata ko pernah kecik even sekali.semua tu dusta ok!hoho)

but...but...nak amik bukan sebarang amik ok...u have to answer all da questions given..
so.here we are..


speech::cik nat..tenkiu bebanyak lah ye sebab susah2 jek kasik award ni kat aku..terus feeling2 best sengsorang..hahahaha.wish u all da best in life..cepat2 dapat posting n cepat2 kawin yek..(ermph.macam ucapan untuk diri sendiri jek).percayalah.it is dedicated to her.nguehehe.peace~:D
 4 ciri lelaki yang lelaki/wanita idaman untuk dijadikan suami/isteri::
memandangkan aku ni perempuan kan...jadinya for sure aku nak cari laki.ok..ini secara random ye.sebab aku tak letak ciri2 ni mengikut keutamaan..
PENYAYANG = sayang aku..kedua-dua keluarga..n diri sendiri tau menghargai pasangan
BERTANGGUNGJAWAB = dalam pekerjaan..agama..tau tugas sebagai suami as a guardian angel n pemberi nafkah...
TAU MENGHORMATI ORANG  = yang ni penting..orang macamni senang nak dibawak ke mana2 majlis..jadinya kita pon tak segan nak tunjuk kat public..
GILAKS..hehehe.gila ni bukannya bermaksud dia tu kategori boleh masuk ward sakit jiwa.but he suppose to be not so schematic..secara tak langsung boleh 'in' ngan aku ni yang kadang2 sengal, pending, meletops n macam2 lah.fine.yang last tu mungkin tak berapa boleh terima.boo~

satu tips untuk kekalkan hubungan dengan pasangan::
kepercayaan yang kuat..long distance relationship yaw!haruslah macamtu yaw!

pernah ada terjumpa doa pendekat jodoh dan putus cinta?::
ok.doa pendekat jodoh aku pernah dapat dari sorang blogger..n putus cinta biasanya doa mintak Allah pulihkan semangat untuk teruskan saki-baki hidup.but kalo yang doa yang specific rasanya takde lagi kot.apesal ek tanya soalan ni??im eager to know why?cud someone tell me plz~
10 link pilihan anda dan beritahu mereka telah memenangi award ini::
--suraya--
--kacang_panjang--
--lornlove--
--mizzyana--
--dyla qistina--
--al-amin--
--adamXis--
--ekmal--
award ni aku tak had kan untuk seploh orang tu jek.aku nak bagi semua kat follower aku sebab u guys are really cool n baik hati follow i~i lap u lah!!

5 comments:

  1. Ni ko nk amik ati aku ek mek na?hihihi

    ReplyDelete
  2. taklah..mmg ko layak dapat pon..sbb ko gilak~rajin komen kt blog aku..n aku pon selalu view blog ko.cuma kdang2 as a silent reader lah..hehe.

    ReplyDelete
  3. sue amek eaa...me kasih..
    lau xdapat award ni pun, tetap gak follow story kak husna :)

    ReplyDelete
  4. mmmeeeoowwww..;p

    hehe..na..terharu bace ucapan yg mcm dedicate kat diri sndri tu..hehe>_<

    btw,aku doakan ko cepat2 kawen..hehehehhe.aku nak makan nasik minyak oghang utaghe neh..hehehe

    ReplyDelete
  5. sue::thanx dik sbb sudi datang kt blog picisan jek nih.hehe.

    nat::baik~save date k..bulan 9 nnti insyaALlah~:)

    ReplyDelete