Wednesday, January 12, 2011

++another tag yaww~!!++

"Once you have been tagged,you are suppose to write a note, with 25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated.

mentang2la aku tak update blog sehari..ye adik2 cuma sehari!;p
dah macam2 orang tag aku..hahahaha.but i loike!!at least aku ada modal nak letak untuk entry baru..so.takdela bosan sangat..ok.kali ni aku ditag oleh encik zul or mrmozuba yang juga merupakan ex-classmate aku.ut's all about random habit diri kita...orang yang telah ditag kena senaraikan 25 perkara yang mereka selalu buat..yolah.kadang2 orang tengok kita secara luaran macam lemah lembut(erk?!), rajin..macam2 lagilah..(semuanya macam bukan aku jek,muahahah!)but tahukah mereka bahawasanya aku adalah...

1. kalo aku duduk bersantai..ibu jari kaki aku dua2 belah mesti secara otometik akan terlipat ke bawah..mula2 tak sedar.bila tengok balik pic dari zaman kecik baru perasan. actually my bff a.k.a cik nuri first noticed that.

2. aku sangat suka makan bebola...tak kisahlah ayam, udang, sotong ketam n etc..sebab tu aku rasa bertuah sangat dapat peluang belajar kat terengganu. banyak gila bebola di jual sepanjang jalan!!excited!

3. aku ni jenis yang kuat makan..tapi bukan semua makanan yang aku boleh telan.aku tak boleh blah dengan durian n ikan keli..aku taktau nape..but dua2 tu boleh buat aku meloya bila tengok or bau..(maaf.bukan mengada.but fakta)

4. jika diberi pilihan antara ikan, ayam n daging..tanpa lengah2 aku pasti pilih ikan..sebab aku tak reti nak makan ayam sampai licin macam orang lain makan..setakat 2, 3 cubit then ayam tu mesti berpindah ke pinggan orang2 sebelah aku.hahaha.tapi kawan2 aku cakap aku makan ikan pon fail..alamatnya aku makan nasi kosong jela pasni.huhuhu.

5. aku sangat suka memasak. tapi aku tak suka bila ngah masak ada orang masuk dapur n komen itu ini...nak komen boleh.but after masak. sebab itu boleh mematikan mood aku untuk memasak.

6. aku tak suka kalo orang geledah barang aku tak tentu pasal.contohnya handset, laptop or purse. pasal ni adalah barang peribadi kita. yang orang dok gatal2 tangan godek apehal kan? tapi bergantung kepada keadaanla..kalo dia godek depan aku..wa cool lagi babe. sebab ada sesetengah yang suka baca inbox orang..that's not my style...peace~

7. paling minat rancangan hiburan, gossip artis. reality tv shows n yang seangkatan dengannya. maklumlah..dulu nak jadi artis tapi tak kesampaian.hahaha.erk?

8. cintakan seni..suka melukis, menyanyi (gila karoke!), menari n main alat muzik..setakat ni aku dah menguasai semua tu..

9. agak kelam kabut orangnya.sometimes. 
 
10. susah nak marah orang.once dah marah, orang yang kena marah tu memang kena kaw2.

11. a CAT lover..sampaikan orang hairan aku boleh bercakap dengan kucing dengan mesranya. that's my talent i guess.hahaha!

12. loyal maybe..once aku dah sayang orang tu..susah nak lepas kecuali keadaan memaksa.

13. pantang nampak cermin. mesti nak suluh muka.haish.not good..not good.

14. gemarkan makanan pedas. teringat plak sambal  cili api goreng kering yang mak encik zul buat.huhu.sedap!!

15. tak suka tengok rumah berselerak. mesti nak mengemas..

16. once aku minat gila dengan bola..sampaikan aku sanggup berjaga sampai pagi2 buta semata-mata nak tengok team feveret aku main..(chelsea is always in heart). tapi skank ni minat dah berkurang.maybe sebab pengaruh encik ilebiu..kite minat main doktor2 skank nih.miahaha!

17. tak suka orang marah aku.sedih.

18. spongebob is my feveret cartoon eva! kesengalan dia melampau2.

19. sangat suka blogging n aku suka baca blog orang...silent reader lah katakan..:))

20. bercita-cita nak jadi cantik.hahahahaha.i know ini memang sangat tak boleh blah.but hey, im telling u da truth mehh..tu pasal suka tengok orang cantik2..well.fitrah manusia memang sukakan akan kecantikan. but for sure im not a lesbo. buktinya::dah ada tunang pon.hoho.

21. kadang2 tak sedar aku suka monolog sorang2.isk2.kesian~

22. pantang tengok patung katak or kartun comel katak..suka sangat2 dengan warna hijau dia yang sangat cute. but nak pegang katak betul memang tak lah kot.

23. takot ular..eeee~ pernah sekali tengok anaconda.last2 time ular besar tu nganga..sekali ngan aku nganga takot..aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!1

24. bercita-cita nak jadi pensyarah

25. mahu bahagiakan kedua ibu bapa dan melihat mereka hidup senang.

No comments:

Post a Comment