Wednesday, January 12, 2011

++contest blog paling cantik, comel dan kemas++




salam...arini baru berpeluang untuk online n update blog..semalam bz meh...tau2 je bila bukak dah ada 2 orang tag aku..so kali ni aku nak siapkan dulu tugasan yang diberikan oleh cik natrah or so called cik puan netty not yet puan.hahahaha.ok.yang belakang tu aku mengada tambah.jangan marah ye nat...hikhikhik.main2 jek..;p
actually bukan tugasan pon cuma aku di invite untuk join contest  kat bawah ni..


as u can see above..contest ni dianjurkan oleh cik farzana farzanto..bila aku klik je kat link dia terus keluar blog yang mempunyai owner yang sangat2 comel..serius cute gile weyh.ala2 muka korea pon ada.
though my blog ni takdela cantik, simple or comel sangat kan..but aku still nak join SEBAB 
tawaran yang diberikan adalah sangat2 menarik di mana setiap pemenang berpeluang untuk memilih sendiri hadiah.cool bukan?



so.what i need to do??

  1. jadi follower FARZANA FARZANTO. --BERES--
  2. peserta perempuan digalakkan. kerana hadiah disediakan khas untuk blogger perempuan. kalau lelaki nak masok boleh juga. kalau tak kisah menang baju2 macam kat atas ni. haha (setiap pemenang boleh memilih hadiah or baju mengikut citarasa sendiri di Pelangiwardrobe Hannah. add dulu baru boleh tengok baju2 disana) --BEREH--
  3. ada 3 kategori iaitu blog paling cantik, comel dan kemas. setiap kategori mempunyai 1 pemenang sahaja.
  4. buat 1 entry tentang contest ni.
  5. tag kepada 5 orang rakan blogger anda.
  6. letak banner di side bar blog anda dan link kan terus ke entry ni.
  7. setelah selesai, tinggal kan link entry anda berkenaan dengan contest ni di komen entry ni. saya akan check setiap link yang sudah ditinggalkan.
  8. penyertaan bermula pada 10.1.2011 hingga 10.2.2011.  
  9. dalam tempoh sebulan ni mungkin anda boleh gunakan masa ini untuk menghias blog anda.            


ok.aku paling suka tag orang sesuka hati aku..but kali ni semua gegirls lah..the lucky girls are..
cik ira
zila vilosa
mizz yana
white coffee
sepiindah


kat kaki ada nota::
ok.bagi sesapa kat luar sana yang berminat nak join tak jadi masalah beb...sangat2 dialu2kan..even aku tag nama sekalipon korang still boleh join.:))



3 comments:

  1. hehehe..blog sy xcantek la cik husna..konpem kalah ni..:)

    ReplyDelete
  2. gud luck yer semoga bertuah :)

    ReplyDelete
  3. cik ira..ada 3 kategori..simple, comel n cantik. manala tau ada rezeki kan?heheh.

    acul::tanx ya!:D

    ReplyDelete