Wednesday, January 05, 2011

++Blog Aku, Bukan Privasi Lagi ++



sekali lagi makcik telah di tag oleh makhluk comel yang bernama cik natrah...hehehe.(jangan marah no~:D)
aku join aaa!!yehew!!
kalo tak silap aku nama owner dia nih shaofie...amboi..ejaan nama...hihi.
 

blog aku ni simple jek.tuan punya blog ni tak cantik sangat..tak hodoh sangat..sangat gilakan kucing sampaikan kucing pon naik gila nampak aku lari lintang pukang menyelamatkan diri masing2 tak rela digomol.hahahah.sometimes pending..err.eh?
yang pastinya ini bukan blog privasi lagi..sesape pon leh baca.masa mula2 buat bukan main sorok2 lagi nak bitau orang yang kite ada blog..awak ade ke?haha.skank its open to public.rajin2 la datang sini yea.boleh kita jadik geng..kasik high-5 sikit!!! luahan perasaan adalah salah satu benda wajib hado dalam blog nih.kalo korang perasan la kan..KALO aku kata..watak2 yang rajin aku sebut dalam blog ni ada 4 orang..tolak aku as sivaji da boss.;p
1. encik ayah = satu perkataan jek..."COOL"
2. cik puan veto = kuat bebel, sempoi, sporting n sometimes quite sengal..(aku rasa aku mewarisi bakat mak akulaa...ceh.salahkan mak plak kan.hohoho)
3. diktam = pending, pemalu n mangsa buli ala2 punching bag aku..muahahha!
4. encik ilebiu = my fiancee..heheh.

so...aku dengan senang hati sambil makan biskut lutut nak tag 3 orang yang bertuah..hehe.
1. mizz yana
2. fatia
3. leolavender


kat kaki ada nota::
--jom pakat2 join before tarikh tutup 5 februari 2011..penyertaan adalah percuma..hoho--
--jemputan khas untuk encik zul@mozuba untuk join segmen ni...--

8 comments:

  1. sy di tagged??weee...sukenyer..
    1st time nih..huhu..maceh sgt2...tharu2...

    ReplyDelete
  2. weee..sy ditagged..1st time nih...mekaseh kak husna...tharu sgt...

    ReplyDelete
  3. hehehe.u're welcome.jom join!:D

    ReplyDelete
  4. feel free to join dis segment..?
    sape2 boleh masuk zul..sebab syaratnya 3 orang kena tag..so aku kasik adik2 yg baru berjinak2 ngan blogworld..:))

    no butthurt ok?tehee~

    ReplyDelete
  5. aku pon blogger picisan na...tp time cuti dan menganggur gini la...aku pukul habis-habisan dunia blog ni...hambek kaw!

    ReplyDelete