Wednesday, January 26, 2011

++'KEYCHAIN LUCKYDRAW 2011'++


wow...vavavooommmm!!!cik loy kite dah pandai main tag2 orang lah.bagus!ada anjakan paradigma.hehe.
kali ni aku plak yang terkena.dia memang dah sedia maklum yang aku fanatik ngan kartun or patung katak (bukan katak hidup ok..yang tu tobat aku tak berani pegang)..so,.aku rasa contest ni macam sesuai jek ngan aku.perasan!;p...neway.thanx for tagging me dear..:))
sejak menang first GA aritu aku rasa seronok plak bila ada orang tag aku untuk join mana2 contest or lucky draw..yelah..manala tau tetiba ada rezeki n menang..??who knows??akak suka nokkksss..tehee~;D

meh pakat serbu join KEYCHAIN LUCKY DRAW 2011..comel2 jek dia punya 'rantai kunci' - yang dimelayukan dari keychain.heheh.paling aku suka design katak tulah.
tak caya??
hah.tengok nih..



lalalala....amacam?cute kan???tunggu apa lagi??jangan tunggu lama2 dik non sebab tarikh tutup dah hampir.28 FEBRUARI 2011..jadinya aku nak tag...*drum roll please....*

::semua followers aku untuk join LD nih!!!::

selamat mencuba nasib yaa...:)



No comments:

Post a Comment