Monday, January 10, 2011

++bila mak bercakap tentang noh hujan++


assalamualaikum...selamat pagi..~!!
mengantuk ah..malam semalam tak boleh tidola...bangun je pagi tadi nak solat subuh boleh nampak ada lebam bawah mata..dahla mata ni sedia maklum besar.jadinya kalo tak cukup tido ke..baru pas menangis ke..terlebih tido ke mesti orang perasan.tak boleh nak sembunyi2.huhu.sangat tak best.rasa macam nak operate mata ni kasik kecik sikit.hihiks.*berangan dapat mata sepet*

macam bese..bangun pagi buat kerja rumah dulu n then sarapan.pagi ni tak abes2 lagi demam AJL kat mak aku.still dok bagi komen pasal persembahan semalam.
"awat ntah..mak rasa macam minat kat noh hujan plak"
 
huh?biar betul mak aku minat band indie. aku tanyala mak aku nape tetiba boleh minat plak..

"mak rasa dia nampak segak lepas buat rambut macamni.sebelum ni nak nampak bijik mata pon macam susah.."

aku rasa ni mesti ada kaitan dengan mizz nina.eh.tetiba plak.orang kedah biasanya akan guna perkataan 'segak' merujuk kepada hensem or cantik.so.perkataan tu boleh diguna pakai for both gender.

agak menghairankan la taste mak aku..unpredictable.kalo dia minat shahir aku boleh terima lagi.but noh?isk.bagila peluang kat kami yang muda2 belia ni minat..hahaha.

No comments:

Post a Comment