Saturday, January 08, 2011

++tak main la bunga telur weyh...sekarang ni orang main bunga gamat la..++


tengahari tadi we were supposed to attend kenduri somewhere in kepala batas...bukan kepala batas kat penang nuh..kat daerah kubang pasu ni ja..
tapi tak jadi plak sebab tetiba mak macam tak sihat...sakit perot.jadinya ayah jek g sorang..
masa balik tuh kan.
 
"nah...amik bunga gamat ni.p simpan?"

"hah?bunga gamat?"
 
"la ni..orang tak main la bagi kat orang bunga teluq..la orang bagi bunga gamat..aha..maju syarikat hj ape ke nama ntah"
hahaha.cayalah...idea yang tak pernah dibuat dek orang kot..(aku taktaula kalo kat langkawi berlambak orang buat macamni)
kalo tak silap aku..kedua-dua mempelai tu kerja kat langkawi..so agaknya hari2 dok mengadap benda alah tu.jadinya dorang pon decide nak bagi kat orang minyak gamat sebotol.ganti telur..bagi makan telur banyak2 pon tak elok gak..kentut busuk!!bhahahah~
minyak gamat ni  ada 1001 kegunaan.BRILLIANT!:D

--macamnila rupa bunga gamat tuh...unik kan?kan?tehee~--

kat kaki ada nota::
--apa kata aku bagi setiap tetamu pen sebatang?simbolik cikgu.wakakaka.--

8 comments:

  1. kreatif gila...aku nk kasi bunga udang galah la nanti..kan rompin ni bandar udang galah...hihihi

    ReplyDelete
  2. hahahaa...ngengade! hahaha...wt la na..ak nk ko cube dulu!tp aku cop pen basah y mahal punyer!! hahaha :D sengal~

    ReplyDelete
  3. mrmozuba::belum sempat ko kasik tetamu, udang tu dah berulat gamaknya..hahaha.

    pocoyo::fuiyyoh~ly dah maju setapak la...cayala..~!!
    psst~pen dakwat basah?err.aku kasik carrera bob eh?hihi.

    ReplyDelete
  4. nice..

    bagi something yg mlambangkn identiti kte kn..

    must try..(tp hnya leh try skali je la..miahaha)..

    ReplyDelete
  5. nice..

    bagi something yg mlambangkn identiti kte kn..

    must try..(tp hnya leh try skali je la..miahaha)..

    ReplyDelete
  6. for sure sekali jek..kalo banyak kali dah jadi lain tuh.haha.

    ReplyDelete
  7. gilalah. aku nati nak bagi rambutan. jimat dol..hahah

    ReplyDelete
  8. fahim' n alin::haha.rambutan?asal ko tak cakap bagi rambut ko sorang sehelai buat kenangan utk each tetamu.wakakakak.

    ReplyDelete