Sunday, January 02, 2011

++selamat pagi cikgu...!++



assalamualaikum cikgu...

wa'alaikumussalam..baik..sebelum duduk betulkan kerusi meja dulu...tengok sampah sekeliling kelas...selagi tak kemas cikgu takkan mulakan..

*dah puas ati then baru suh dorang baca doa*

wuahhh..rindunya nak berpraktikum..huhuhu.rindu suasana bilik darjah n sekolah termasuklah bau stokin budak2 terutama kalo dorang baru lepas PJ.muahaha!err..itu pon harus mention kat sini ke?;p
hurm.lambat lagi ke nak posting ek?tak larat tunggu le..lemas2..dahla income pon tarak..nak keje mak ayah tak kasik..so what to do?
DILEMMA dilemma...~

teringat time last day aku kat sekolah..anak2 murid buat kejutan yang sangat membuatkan aku terharu..dat is da best moment ever..kecik2 dah pandai manage majlis...ada yang jadi emcee..ada yang bertugas bahagian jamuan...siapkan invitation card, sediakan persembahan nyanyian n deklamasi sajak..
ok.jom review balik pasal jamuan perpisahan aritu..

tengok ni...sekeliling kelas dorang tampalkan luahan hati masing2...

si cilik...emcee of da day..

salah seorang penyampai sajak..

part nyanyian "bertemu dan berpisah n lagu apa ntah tak ingat tajuk"

tengokla makanan yang disediakan...ni baru separuh..ada banyak lagi..

kek yang student aku suh potong..:))

 
sedikit ucapan dari cikgu husna

yeah..masa untuk potong kek..ceri ni aku punya..hakhakhak!!

mereka semua menangis saat berpisah..huaa..sedih2..:((

khusyuk sangat dengar ucapan aku time nih..


setakat ni jela aku kongsi..nak elaborate panjang2 kang ada yang meleleh hingus sebab tahan sedih rindu kat sekolah..;p
ini tak masuk lagi pengalaman aku berdepan dengan kumpulan shuffle wonderpets..kelab kami budak nakal terengganu, aku umpan player bola baling sekolah aku ngan nasi goreng kampung..hari sukan...macam2 lagilah..sesungguhnya memang aku sengal n quite tegas..but at da same time i try to be their friend too.


No comments:

Post a Comment