Saturday, January 29, 2011

++no more private message++

 
 
dulu masa mula2 encik ilebiu masuk keje...setiap hari tak kira waktu mana sekalipon aku mesti akan hantar mesej kat dia thru fesbuk.dalam mesej tu aku citela pasal ape yang aku buat dalam seharian tu.n tajuk dia mesti  ikot format gini...
"P/S::I LOVE U..*date*
 
**
** 

e.g#
P/S::I LOVE U 100...16th JAN 2010

selama 3 bulan berterusan aku buat macamtu..semangat gilak sebab yelahh...kami kan baru ehem2 waktu tu..awawaw~malu aih.pastu bila aku da start sibuk ngan laptop buat hal aku rutin harian aku tu tergantung n terbiar macamtu jek..baru2 ni encik ilebiu ada tanya nape aku dah tak hantar mesej kat dia..?aku jadik kaget nak cakap ape.sebab memang salah sendiri pon.before ni ok jek dok hantar.tetiba je stop.huhuhu.tapiiiii...kalo aku hantar tiap hari sekalipon aku rasa dia mesti tak sempat nak baca punya..dalam seminggu bukan setiap hari dia bole on9.paling tidak pon 2 kali macamtu jek.huhu.sememangnya dia makin hari makin bz...kang hantar banyak2 tak terbaca plak kang..sian aku dok pulun sorang2.hahaha.macam peminat misteri dok bagi surat cintan kat orang yang dia suka.LOL!

hey peeps..FYI.im getting better in time.no more sulking!heheheh.majuk mana bole lama2 beb.kang lain jadinya..kadang2 tu kan aku buleh terlupa yang aku tengah merajok waktu tu.bila encik ilebiu call.aku angkat dengan biasa n siap buleh gelak2 bagai semua.pastu bila tetiba je teringat aku ngah majuk...terus..*eh.apesal aku p gelak2 plak.aku ngan ngah majuk nih.cepat2 back to da previous mood* bila teringat macamtu serta merta mood buleh bertukar.dari suara gedik n lemah lembut macam suara cik puan julita aisyah terus bertukar jadik suara jantan.wakakakaka.vongoks giloss!ala...bukan selalu dok buat macamtu..hihi.sekali sekala perlu juga untuk dapat perhatian yang lebih dari yang tersayang..semua tu bersebab okeh.bukan saje2 nak merajok tak tentu pasal.itu gilo meroyan namanya.

lu rock la beb!!!i lebiu~


kat kaki ada nota::
L::"now i know da way u merajok" *giggling*
P::"eh.manade majuk...saya cuma sedih je."
L::"alah..majuk n sedih tu sama jek..kalo tepon asik diam n tak banyak cakap maknanya majok la tuh.hehe"
P::"yolah.ape2 jelah..abang~"
L::"ye.."
P::"hihihihi.sayang abang tau"
L::"hahaha.ok.love u too my sayang"

ok.dah2.gelissss~
babai.muahahah!

2 comments:

  1. hehe.nak buat gaklah kat ehem2 kite.mesti romantik.sukanyaaaa....

    ReplyDelete