Tuesday, January 25, 2011

++nak femes????++




setiap kali aku bukak youtube ada2 ja video baru yang diupload kat situ.masing2 berlumba-lumba nak tunjuk bakat supaya satu dunia boleh tengok apa yang dorang boleh buat..aku tengok youtube ni dah jadi satu fenomena yang beri kesan yang sangat besar kat seluruh dunia.cuma kau je yang tak perasan.muahah.heckkkk!!agak2 kalo laman youtube ni tetiba tutup agak2 apa akan jadi???ah.gile!!takdenya nak tutup site yang banyak mendatangkan keuntungan berjuta-juta macam fesbuk tuh..;p

plussss!!!kalo korang perasan lah kan.tau tak?ujibakat AF pon dibuat menerusi video2 kat youtube.gila ah..nak masuk??tapi malas nak g ujibakat sampai nak kena naik sampan or 2, 3 bus baru sampai kat tempat ujibakat..ahaa~korang tak perlu bazir2 tenaga korang tuh..korang boleh duduk rumah je then mintak sape tolong jadi cameraman n rakamkan apa yang korang nak buat.then upload..senang.hehe!!!:D
jadinya hangpa semua takyah dok ketaq lutut nak kena kritik ngan juri2 berpengalaman.nak2 bila dapat juri ala2 simon cowell tu.memang matiklah..hahahaha.daripada suara lemak merdu bila nyanyi depan pengkritik terus terkeluar suara jantan..aduhhh..malu nookkkss..T__T

video
--konon2 video teaser.padahal video disaster!--

nak femesss dak???tunggu apa lagi?cepat2 la masukkan video korang kat youtube..tak sampai seminit orang lain boleh tengok video yang korang buat tuh.then bila korang keluar jalan n tetiba ada orang kat tengah jalan tegur..
#1
"waahhh...akak baguslah main gitar..dasat la..boleh ganti ana ropol nih." wtf..

#2
"bro..wa salute la kat lu..sebab lu ada bakat tiup belon guna hidung.lu rock la bro!!!"

mesti mengong2 nak cam sape orang yang baru tegur kite tuh.itu menandakan korang dah jadi fofular..hehehe.pasni korang boleh lawan ngan cikgu shida.bhahahah.terbaiklah!!!
kat kaki ada nota::
aku tak pernah lagi cuba2 nak upload video kat youtube.tapi aku rasa aku ada bakat cakap ngan binatang.terutama kucing.tehee~agak2 kalo aku upload boleh jadi phenomenal dak?????



2 comments: