Monday, January 17, 2011

++wedding mood++



cepat jek masa berlalu..arini dah lebih dari setengah bulan januari..pejam celik pejam celik dah masuk bulan dua n raya cina..sampai skank ni aku still tak percaya yang aku ni dah nak kawin..rasa tua plak.huhu.plus, tak decide lagi warna apa yang nak amik untuk wedding theme.hurm..ke still terlalu awal lagi?ops.kali ni entry pasal wedding day la pulekkk..heheh.mintak mahap yek.;p
yelah.rasa ada semangat la sikit pas encik ilebiu abis kursus kawin.tehee~

sebelum ni ada gak sembang2 ngan encik ilebiu pasal theme colour.masa masing2 nak bagitau warna apa yang dok ada dalam kepala otak.sekali warna pilihan tersama daaa...TURQOISE uuuuu~..huhu.jadinya salah sorang kena mengalah sebab mana boleh dua2 belah pengantin pakai warna tema yang sama.spoil nanti.tak bolehhhh wooo~then aku cakap kat encik ilebiu yang aku kena bincang dulu dengan family pasal benda nih.pastu baru boleh decide.awal2 lagi dia dah pesan.kalo tak jadi amik warna tu bitau dia awal2.ceh.nak jugak tuh warna tu.hahahah.;p
siap dia bagi cadangan lagi pilih warna lime green..not bad selection.tapi.....hehehe.

--sumber::google--
dia ada tanya gak pasal invitation card nak buat macamana..kalo ikot trend skank ni..ramai yang buat kad jemputan kawin sekali.maknanya both side ada..aku ada gak terfikir nak buat kad jemputan dua warna..kiranya ikot tema masing2..kalo aku warna turqoise, maknanya side aku warna tu n macamtu gak sebaliknya..ntahla..itu baru perancangan.kalo nak diikotkan..keluarga aku dah pernah buat kenduri kawin sebelum ni.so rasanya takda masalah sangat kot dalam planning. just buat berdasarkan pengalaman. yang mana yang tak menjadik tu kali ni kena buat betul2.tu je..


 --sumber::google--
 masa encik ilebiu call tanya n discuss pasal bab kawin2 nih.waktu tu aku rasa macam takde mood lagi..bukan tanak kawin.but aku rasa macam tak semangat sebab tak start keje lagi. dahtu kenduri nak buat pakai duit ape????nak tanak haruslah ada simpanan n asset sendiri.kalo tak nanti kawin gonjeng jek.haha.tanak aku!!kawin ni sekali je seumur hidup..insyaAllah..tu doa aku~*sambil mata buat jelingan amaran kat encik ilebiu.muahaha*
banyak lagi benda yang perlu difikirkan menjelang hari perkahwinan nanti..pasal design baju..jemputan..kad kawin..menu kenduri..macam2 la..ceh.posting pon belum ada hati nak cakap pasal ni.muahahah!k lah.nak berangan dulu..babai.salam~!!!


2 comments: